Dogajamo

O turah, vzponih, pohodih ...

Sončne kamnine Sicilije

Mednarodna odprava ajdovskega in vipavskega odseka z mediatorko iz samega TNP, je prvih deset dni […]

Rdeči rob

Začetne kondicijsko-spoznavne ture se je udeležilo 9 tečajnikov. Hodili smo 9 ur in se spoznali […]

Nazaj v Vinetou-jev raj

V tretje gre rado, se reče. Letos je odlično uspel že tretji plezalni vikend. Po […]

Zahodni Lyskamm in Castor

7.9.17 sem se z ekipo Mahle Letrika povzpel na Zahodni Lyskamm, vrh v skupini Monte […]

Severovzhodni raz Jalovca, izpitna tura

V torek, 8. avgusta sem z Lukom Stražarjem preplezal Severovzhodni raz Jalovca. To je bila […]

Šodrovske: Planjava 28. 7., Brana 29. 7. in Planjava 30. 7.

V četrtek je sledila serija šodrovskih za predah. Z načelnikom sva jo ubrala iz Jermance […]

Vršiči 27.07.2017

Po 4 dneh čakanj naju ugodna vremenska napoved za Kamniško Savinjske Alpe spodbudi da se […]

Skupaj na mrzlem Vršiču

Sredi julija smo se zbrali na Vršiču in plezali v stenah Mojstrovke in Nad šitom […]

Zadnji pomladni smuk

Včeraj smo odsmučali za to sezono zadnjega. Gotovo nismo zadnji, le naš je bil zadnji, […]

Od tečajnika do mlajšega pripravnika

Devetnajstega dne velikega travna 2017 smo se popoldan dobili v Turi, saj nas je čakalo […]

Goli Golaki

V soboto 1. aprila je potekalo preverjanje znanja iz zimskega dela alpinistične šole. Inštruktorji poročajo […]

Piz Cjadin

To je bilo eno eno tistih nedeljskih juter, ko te budilka ob 5h zjutraj ukrade […]

Ledinski vrh, Sestopna grapa v Križu

Končno so se tudi v naših hribih za silo naredile primerne razmere, da se da […]

Zimski tabor KA v Trenti

Evo, pa sem ga le dočakal…zimski tabor KA PZS namreč. Pred nekaj leti sem se […]

Parabola in Rabeljc

Zadnji vikend januarja je še bolj mrzel, kot cel mesec poprej. Bivši načelnik nas nekaj […]

O Julijana…

V nedeljo 29.1.2017 smo se odpravila v deželo Trentarsko, pogledat če Tadej ne laže. Slap […]

Levi Zapotoški slap in Končarjev žleb

Tudi ta vikend se je plezalo v Trenti. Kljub spluženem Vršiču, smo upali na malo […]

Slapovi pod Predelom

V sklopu alpinistične šole je predvideno tudi ledno plezanje, zaradi slabih razmer prejšnjih let le-to […]

Vis-a-vis in Lušev graben

Na internetu sem zasledil, da so v Bohinju dobre ledne razmere, zato sva se skupaj […]

Idrijska Bela, Trenta

Končno smo lahko po slabi lanski ledni sezoni, spet okusili prijetne občutke, ko okla cepina […]

Občni zbor

Timing: začetek 7. jaunarja, konec 8. januarja, posledice dolgotrajne Lokacija: Kovk Bistvo: odličen bograč, odlično […]

Monte Nero di Presanella

Že lani ko sem brskal po spletu za zanimivimi smermi, mi je v oči padla […]

Pobožično-prednovoletni Osp

Letošnji Medo mi  je od konca poletja, ko je tam itak preveč vroče za plezanje, […]

Kratka nemška na Štefana

Letos je res dosti sončnih dni, in počakali so prav do praznikov. Ko sva se […]

Südwandwächter

Pretekli vikend sem se počasu plezališč, pisarn in na koncu še sardinske skale in morja […]

Pozdrav poletju ali kako alpinist opere gate

Tisti občutek, ko bi po preplezani smeri najraje pustil plezanje in se posvetil bolj varnemu […]

Krompirjeva Paklenica

Dva dni Pakle pred prvim novembrom ni prekratko za nekaj plezanja, nisem pa tratil časa […]

Spigolo de Infanti

Zadnja avgustovska sobota (joj hiti ta čas…). Stene okrog Passo Monte Croce so se nam […]