Dogajamo

O turah, vzponih, pohodih ...

Matterhorn – Monte Cervino 4478 m

V drugo, tretje, četrto…. gre raje. Letos je trojico lokalnih hribolazcev gora spustila na vrh […]

Festival Zunaj 2020

Kdaj: 25. in 26.  september 2020 – Vipavski Križ Z veseljem objavljamo naše častne goste […]

Viktorija

V soboto zvečer po raznih težavah z usklajevanjem, z Maticem greva proti Kovinarski koči v […]

Veliki Klek čez greben Studlgart

Nedelja 13.9.2020 je bil za nas neverjeten dan. Izbrali smo si vzpon na Großglockner, najvišji […]

Alpinistična šola 2020/21

Alpinistični odsek Ajdovščina vabi v alpinistično šolo 2020/21. Uvodni sestanek bo v četrtek, 24.9 ob 19h […]

Trikot

Smer sva z Maticem plezala že konec avgusta, ampak sem se vseeno odločil, da na […]

Via Dogna

Po nekaj letih smo zopet poskusili. Tokrat oboroženi z več informacijami in zavedanjem ta takih […]

Civetta in Tre Cime

V sredo popoldan po šihtu z Boštjanom drviva proti Dolomitom in okrog 20h dostopava do pod […]

Turno smučanje v Svanetiji, Gruzija, januar 2020

Ura je tri zjutraj, zimska sobota, pešačim čez Ajdovščino, zavito v globok spanec.  Vlečem, dva […]

Piknik

Že tradicionalno smo se po formalnem zaključku alpinistične šole zbrali ex-tečajniki a.k.a. mladi alpinistični pripravniki in […]

NŠG

Nad Vršičem

Po preigravanju milijarde drugih hribovskih plezalskih variant, ki so potem padle v vodo zaradi vremena, […]

Zajeda Travnika VI-,A0/V, 700m

Ko govorimo o porazih v gorah običajno mislimo neuspel poskus v kakšni smeri. Težji in […]

Rojstnodnevno rajanje po hribih

Z Boštjanom v petek vstopava v Puntarsko v Vršacu. Spodnji del smeri ni ravno najlepši, […]

Deye-Peters

Zadnji julijski petek sva z Maticem izkoristila za plezanje ene najlepših smeri v Julicih. Smer […]

Ferajnovski tabor Misurina

AO Ajdovščina smo se od 17. do 20. julija mudili v okolici Misurine in se […]

Indijansko poletje

Soboto sva z Borutom Demšarjem izkoristila za Indijansko poletje v Dolgem Hrbtu. Smer nama je […]

Deževni JLA

Vikend je bil JLA-jovski že od začetka. Petek se kar ni končal in je postal […]

Snega še dosti

V nedeljo sva se Deanom odpravila v Triglavsko steno po Slovenski smeri. Gledala sva v […]

Pozna zima in zgodnje poletje – Kanjavec

Pozna zima in zgodnje poletje. Kakorkoli obračamo letošnjo časovnico, se nekaj ne izide, ali pač. […]

Bivakiranje alpinistične šole

V soboto 7. marca nas je gostil hotel “tisoč zvezdic” pod bogato obloženim Prestreljnikom visoko […]

Rauchkofel 2460m

Zadnjo nedeljo februarja smo se s tečajniki Alpinistične šole in ostalimi člani še drugič (prvič […]

Miksanje

V četrtek z Blažem v NŠG, v Smer po zajedi. Sva se kar na-miks-ala, Blaž […]

Sappada

V sklopu AŠ smo se 8.2. odpravili na plezanje lednih slapov v Sappado. Plezali in […]

Zimska vaja pod Prisojnikom

Prvi vikend 1. in 2. februarja smo se kadrovsko obogateni odpravili pod Prisojnik na vajo […]

Občni zbor 2020

Občni zbor Alpinističnega odseka Planinskega društva Ajdovščina Tradicionalna lokacija v Taborniškem domu na Kovku je […]

Iz škrbinice v Krajni dol

Ko preveč časa ne migneš, nastane v duši eno čudno stanje. In smo odrinili proti […]

Štrancar lomi led

Igličeva Za božič sva z Blažem plezala v Mali Rinki. Dostop je bil kar zoprn, […]

Važno je priti na grič

V zadnjem času je bilo vreme bolj klavrno in temu primerna tudi aktivnost. Vesel sem, […]